HTML

15 perc

Ez John Milton én-blogja. Tárgyal néhány kedvenc témát, ezek mind nagyon közérdekűek, népszerűek és felkapottak. :-)

Friss topikok

  • nolyemi: @John Milton, 3.14: igen, ez is eszembe jutott, de akkor meg mi lesz az órával a burpee-knél és fe... (2011.02.28. 20:50) Kettlebell vagy spinning?
  • John Milton, 3.14: @Dob-blog: Nagyon köszönöm, igyekezni fogok! (2011.02.09. 10:11) Az első bejegyzés

Re: Kettlebell vagy spinning

2011.02.10. 22:20 John Milton, 3.14

...kicsit tisztul a kép, a múltkori kuszaság után.

Ad 1: rájöttem, hogy nagyon jó fej vagyok, mert figyelem, hogy mit eszem, csak épp azt felejtettem el, hogy minden este lecsúszik 2-3 korsó gyógysöröcske. Pirulok, erősen, tényleg, nem láttam a fától az erdőt, kiment a fejemből, meg minden, amatőr hiba, ... Na.

Ad 2: Már megint olvasgattam egy kis pilates blogot, az alapoktól, és hát biza látom ám, hogy nem feltétlenül azzal járok én jobban, ha a kardioélményt hajkurászom: nem az a lényeg, hogy mi történik a kardioedzés egy órája alatt, hanem, hogy a súlyzós edzés utánégető hatása sokkal hasznosabb összességében véve.

Úgyhogy bringára fel, jöjjenek a hegyek, viszlát nagypapás tempó! :-) Jobban is fekszenek ezek.

Mindkét pont arra bizonyíték, hogy az ember hogy el tud veszni egy témában anélkül, hogy az alapokat kellően ismerné és/vagy folyamatosan szem előtt tartaná.

Két héten belül várható beszámoló regatta edzésről.

Szólj hozzá!

Címkék: edzés egészség életmód kettlebell spinning

A bejegyzés trackback címe:

https://15perc.blog.hu/api/trackback/id/tr292652652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása