HTML

15 perc

Ez John Milton én-blogja. Tárgyal néhány kedvenc témát, ezek mind nagyon közérdekűek, népszerűek és felkapottak. :-)

Friss topikok

  • nolyemi: @John Milton, 3.14: igen, ez is eszembe jutott, de akkor meg mi lesz az órával a burpee-knél és fe... (2011.02.28. 20:50) Kettlebell vagy spinning?
  • John Milton, 3.14: @Dob-blog: Nagyon köszönöm, igyekezni fogok! (2011.02.09. 10:11) Az első bejegyzés

Törékeny a HTC Desire, de nem lesz gond az utódlás

2011.02.10. 09:57 John Milton, 3.14

…leejtettem a telefonomat a garázs betonjára. Az azonnal látszott, hogy a sarka jó ronda lett, de csak napokkal később vettem észre, hogy a hátsó borító alatt a kamera üvege bizony darabokra törött. OK, mázlim van, a vele készített képeken pont nem látszik. De akkor is. 10 hónap alatt háromszor esett le, mindig darabokra ment. A hátsó borításon a kamera fölötti plexi csupa karc lett más a második hónap végére. Most meg még jól meg is sérült.

Tegnap betévedtem a zen-taxi blogra, ahol az Apple-rajongás kapcsán szóba került a Motorola Defy nevű telefon, amit ütésálló, porálló, karcálló és vízálló. Alig valamivel tud kevesebbet, mint a Desire, ám vastagabb (14 mm/HTC: 11,9 mm), de lám! könnyebb: (118/135 g). A processzora "csak" 800 MHz (HTC: 1000), de az Android 2.2 óta nincs gondom a sebességgel. Ez azért elgondolkodtatott: ha a kis Desire bevégezné egy óvatlan pillanatban (amit nem kívánok neki), akkor biztos könnyen találok neki utódot.

Merthogy, mit is kell eldönteni? 

Először is azt, hogy milyen platform legyen.

Ezt én kapásból leszűkítem: Apple vagy Android? Nem, nem hitvitát akarok generálni, sőt meg vagyok ezen lepve, mint mások is. Szerintem mindenki nyugodtan vegye, amelyik neki tetszik, de ugyanígy: én is hadd döntsem el. :-) Nokiát nem akarok, még a legújabb telefonjai sem érnek a közelébe sem a fenti két nagynak.

Szeretem az Apple-termékeket, olvasok is sok róluk szóló oldalt, jól szórakoztam az iPhone-tulajdonosok kategorizálásán is, de én már csak maradok az Androidos kütyüknél a (szerintem...) jobb ár/érték arány miatt. De azért elolvasom a következő iPhone-ról szóló spekulációkat is, ezen ne múljon. Úgyhogy a platform-kérdéssel megvolnánk, objektíve-szubjektíve eldöntöttem, hogy csak Androidos kütyüket nézek. Sokan vannak ezzel így. ;-)

A második kérdés a hardver.

Anno a Desire volt a legjobb ezen a fronton (a Nexus One mellett, természetesen, de az hazánkban nem volt annyira egyszerű választás, tekintve, hogy hivatalosan nem forgalmazták). Mára már majdnem minden gyártó kínál erős processzoros, jó felbontású kijelzős készüléket, úgyhogy ez nem akadály. Van már két kijelzős mobil, két magos processzorral szerelt mobil, sőt, Android biciklire. Jön Jöhet a Facebook-mobil is. Nem lesz itt gond... anno nagyon sokáig vártam a vásárlással, mert nem találtam olyan telefont, ami "elég jó" lett volna, na, ez biztos, hogy a múlté. Akár a HTC Desire 2 is lehet utód. :-) Update: Márciusban jön a Nexus S a Vodafone-hoz.

Végül pedig, maradnak a szoftverek.

Persze kicsit hibás így harmadik kategóriába sorolni ezt, de ha jobban belegondolok, a mindennapi életemben legtöbbet használt, leghasznosabb programot bármilyen Androidos telefonra felrakhatom. Olyasmikre gondolok, mint a Quick Settings, a JuiceDefender, a K-9 Mail, a NewsRoom, az Opera, az Aura GPS Navigation, az Evernote, na meg hát nyílván az Angry Birds. :-) És még sorolhatnám. Úgyhogy nem vagyok kütyühöz kötve, a szoftverek áthidalják a váltás fájdalmát.

Szólj hozzá!

Címkék: tech apple iphone android

A bejegyzés trackback címe:

https://15perc.blog.hu/api/trackback/id/tr492651081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása