HTML

15 perc

Ez John Milton én-blogja. Tárgyal néhány kedvenc témát, ezek mind nagyon közérdekűek, népszerűek és felkapottak. :-)

Friss topikok

  • nolyemi: @John Milton, 3.14: igen, ez is eszembe jutott, de akkor meg mi lesz az órával a burpee-knél és fe... (2011.02.28. 20:50) Kettlebell vagy spinning?
  • John Milton, 3.14: @Dob-blog: Nagyon köszönöm, igyekezni fogok! (2011.02.09. 10:11) Az első bejegyzés

Az első bejegyzés

2011.01.28. 00:49 John Milton, 3.14

Nem, ez a 15 perc nem az a 15 perc.

Ez a pár karakter itt alant, kérem, nem más, mint az első blogbejegyzésem.

Ilyen igazán nagyon ritkán van egy blogger életében. Neked mikor volt? Nincs blogod? Akkor el tudod képzelni, hogy milyen érzés ez?

Elmondom: mókás.

Hiszen az első lépés csak neked első, mindenki más ezeregy blogot olvashat, nap mint nap. OK, te is. De írni nagyon más.

Úgyhogy szerintem egy ilyen első bejegyzésben mindenképpen érdemes rögzíteni, hogy miért is lép át valaki (= most itt én) az olvasók táborából az írókéba.

  • Azért, mert szeretném kifejezni önmagam, anélkül, hogy a kollégáimat kergetném az őrületbe a kéretlen, ámde annál inkább meg nem értett leveleimmel. :-)
  • Azért, mert a barátaimmal nagyon távol kerültünk egymástól, és remélem, hogy ez segít majd újra összehozni minket.
  • Azért, mert van egynél több téma is, ami érdekel, és remélem, hogy ezzel megtalálok majd másokat is, akik szintén így vannak ezzel.
  • Azért, mert olyan témáim is vannak, amelyek közösségért kiáltanak. Nem nagyért, inkább összetartóért és elkötelezettért, de nem akarok választani. Minden komment egy ajándék!
  • Azért, mert ingyen van. :-) Bármi, amit itt fogsz olvasni, nem kerül nekem semmibe, csak az időmbe.

 A témák, amelyeket tárgyalni kívánok:

  • Életem főbb mozzanatai, mindenféle kronológiai sorrend nélkül, ámde az általam kiragadott sorrendben. Ezek lehetnek akár napi események, akár gyermekkori élmények is.
  • Edzések: kettlebell, spinning, squash, és még ki tudja. Mindent a sok izomért, a jó alakért, az egészségért, a sikerélményért. Edzésnapló, eredmények, tervek...
  • Borok. Mindenekelőtt ma Bock 2009 Portugieser, de feltett célom ezt überelni. :-) Ehhez (is) sokan értenek nálam jobban, de ilyen témában úgysem lep meg a szubjektivitás.
  • Kávék. Hiszen nem lehet igaz, hogy ilyen nehéz egy jó őrölt kávét venni... Vagy nem nehéz? Én mindenesetre naplózni tervezem az élményeimet.
  • Zenék (és videoklipek), rendszertelenül. Mert "Music washes away from the soul the dust of everyday life.  ~Berthold Auerbach".
  • Android. Hogy valami kurrens témát is felvessek :-), ez is az "érdeklődésem homlokterében mozog" immár majd' egy éve. Van egy HTC Desire (okos-)telefonom, ami felett nemhogy nem járt el az idő, de egyre elégedettebb vagyok vele (és magammal, hogy én is okos voltam, hogy megvettem ;-)).
  • Irodalom, színház, film, sorozatok. Ahogy éppen.
  • Ha idevágok némi aktuálpolitikát, azért már előre is elnézést kell kérnem, de ígérem, hogy csakis indokolt esetben teszem.

 

Egy szabályt szabtam magamnak csupán: egy nap = 15 perc blogírásra fordított idő. Nem azért, mert lusta vagyok, vagy mert lassan gépelek, hanem azért, mert soknak érzem a mondanivalót, és szeretném beosztani...

A mai 15 perc lejárt. Nem mondom meg, hogy holnap melyik téma következik - én sem tudom még. :-)

2 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://15perc.blog.hu/api/trackback/id/tr632619628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása