HTML

15 perc

Ez John Milton én-blogja. Tárgyal néhány kedvenc témát, ezek mind nagyon közérdekűek, népszerűek és felkapottak. :-)

Friss topikok

  • nolyemi: @John Milton, 3.14: igen, ez is eszembe jutott, de akkor meg mi lesz az órával a burpee-knél és fe... (2011.02.28. 20:50) Kettlebell vagy spinning?
  • John Milton, 3.14: @Dob-blog: Nagyon köszönöm, igyekezni fogok! (2011.02.09. 10:11) Az első bejegyzés

Orbán Viktor évértékelő beszédéről

2011.02.08. 10:14 John Milton, 3.14

Körülnéztem, elolvastam, hogy ki mit gondol Orbán Viktor évértékelő beszédéről. Természetesen mindenkinek igaza van, aki arról ír, hogy a beszéd mennyire semmitmondó volt, én azonban bele tudok látni ezt-azt. Volt ennek értelme...

Egyrészt szerintem (már megint) Török Gábornál van a pont (Az igazság kibontása), amikor a beszéd céljának a "reformok", "megszorítások" ideológiai előkészítése volt a célja. Az én sarkosabb megfogalmazásomban (nekem lehet) a miniszterelnök most szépen körbemutatta az ideológiai kapaszkodót, így aztán ezt mindig meg lehet majd markolni, amikor jönnek a fájdalmas vágások. Már akinek ez a heppje.

Másrészt pedig, attól félek, hogy ha a miniszterelnök szerint az alkotmányozás a legfontosabb feladatunk az idei évben, annak célja leginkább a mostani status quo rögzítése lehet - ami elszomorít. Tényleg ezeregy más dolog lenne, amivel kezdeni kellene valamit (Mit kezdjünk Orbán beszédével?).

Én is szeretnék lelkesen dolgozni az országért, mint mások is (Az évértékelő és ami mögötte - nincs), és ebben nagyon sokat segítene, ha úgy látnám, hogy nemcsak én akarom ezt. Persze, lehet mondani, nekem könnyű, nekem nincs hatalmam, hogy félnem kellene annak az elvesztésétől. Pont erről van szó.

Az index által összegyűjtött aranyköpésektől sem tudom jobban érezni magam, több okból sem: 1) kicsit öncélúnak tartom az összeállítást, 2) nem ez a lényeg, 3) nagyon erőtlenek a képek és a miniszterelnök is, kész depresszió.

Tuti, hogy legközelebb csokiról, kávéról vagy borról írok, mielőtt magamat is lehangolom. :-)

 

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: politika közélet megmondás

A bejegyzés trackback címe:

https://15perc.blog.hu/api/trackback/id/tr312646304

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Miniszterelnök szerepálma 2011.02.09. 07:52:06

Egy évértékelő beszéd után szokványos színjáték, hogy az ellenzék képviselői elmondják, hogy miért volt borzasztó a beszéd (meg itt), míg a kormánypárti politikusok azt magyarázzák, hogy miért volt ugyanaz telitalálat és tökéletes leírása az orszá...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása